.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به سفر لاریجانی به مصر

در نامه بسیج دانشجویی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: شما را به مرور تاریخ نه چندان دور امت رنج دیده اسلام توصیه می‌کنیم!


به گزارش ایسنا در این نامه خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس آمده است: چه زود فراموش می‌شود دستان خون‌آلود و دیدارهای نامیمون و شومی که حسنی نامبارک‌ها و ملک عبدالله‌ها با سران شیطان صفت آمریکا و اسرائیل داشته‌اند و چه خوب گفت حضرت روح‌الله که فرمود: امروز اسرائیل و دوست صمیمی‌اش مصر، در منطقه در فکر ایجاد یک هسته مرکزی برای نابودی مسلمان‌ها و ارزش‌های عالی فکری آنها می‌باشند.

در ادامه این نامه با اشاره به پیام امام خمینی (ره) در خصوص قطع رابطه با مصر تاکید شده است: آیا التفات دارید دستی را که شما فشرده‌اید، دستی است که سفاکانی چون بوش، لیونی، اولمرت، نتانیاهو و اوباما فشرده‌اند؟! دستی را فشرده‌اید که آغشته به خون هزاران انسان بی‌گناه و مظلوم گشته است، قرار گرفتن عکس یادگاری شما با نامبارک مصری در کنار عکس‌های این گرگ جنایتکار با سفاکان صهیونیستی و آمریکایی مایه شرم آزادی‌خواهان جهان است.

در این نامه افزوده شده است: به یاد داشته باشید جنبش دانشجویی در کنار ملت ایران،‌ این دیدار تاریخی شما را فراموش نخواهد کرد و در کنار سایر مظلومین عالم این حرکت دستگاه دیپلماسی را به شدت محکوم می‌کند. در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برای یادآوری جنایات دولت نامبارک مصر در قتل عام مسلمانان، مستنداتی را به دفتر شما ارسال خواهد کرد تا آن را کنار نطق های آتشین خود در محکومیت جنایات غزه بایگانی کرده و آن را به حافظه تاریخی خود بسپارید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آذر 1388
سیاست خارجی اقای لاریجانی با سیاست خارجی اقای احمدی نژاد مطابقت ندارد ایشان خیلی از خود متشکر هستند
ع ر 1 دي 1388
پس دور تا دور ایران ودیوار بکشید ما دنیا را نبینیم بابا ملت مهمتراز هر چیز دیگری هستند ما باید با پنبه سر ببریم نه با شمشیر ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.